p

Making Millennials Trust

Why millennials mistrust business and how to make them trust your product more

Millennials are now the world’s biggest consumer, yet they do not trust the traditional pillars of society: which means big problems for business. Trust being a primary driver of their consumption, earning their trust is crucial to securing their custom.

READ MORE

0

Inför Bokmässan: Vad har humanvetenskap med kundupplevelse att göra?

Att företag idag väljer att bygga sin verksamhet baserat på djup förståelse om sina kunder är för de mest framgångsrika organisationerna ingen nyhet. Det ökar affärsvärdet och minskar slitningar inom organisationen samtidigt som det säkerställer framtidens marknadsrelevans. Men för att förstå idén om ”kunden i centrum” och varför humanism har blivit nyckeln till förståelsen av kundupplevelse och ökat affärsvärde, krävs en snabb historiebakgrund.

READ MORE

0

The difference between a Customer Journey and a Customer Storyboard

Customer Experience

If you are reading this post, you probably know the power of customer experience. Customer experience and deep customer knowledge is one of the key factors to longterm strategic planning and a secure future. Building a unified description of customers and what drives them can be done in many different ways and is an effective tool to engage each employee to take action based on customer experience insights. One of the most common ways of doing this is by building Customer Journeys. Danji has taken the Customer Journey map one step further and has a more dynamic approach, rooted in the latest research.READ MORE

0


 

På Danji är vi bäst på att lyssna. Vi lyfter fram kundens röst för att kunna bygga kunddrivna strategier,
styra en kunddriven verksamhet och agera utifrån kunden i varje steg i kundresan. Men kund- och medarbetarberättelser ska också berättas och då är det avgörande att kunna kommunicera ut starka idéer och strategier, skapa kreativ reklam och effektiv marknadsföring.

För att göra det på bästa möjliga sätt har vi valt att förlänga resultatet av vårt arbete med Business&People, specialister på B2B och Employer Branding. Vi drivs gemensamt av en önskan att skapa värdefulla kundmöten och empatiska arbetsplatser som är lika relevanta nu som i en digitaliserad framtid.

Tillsammans med Business&People har vi skapat kreativa hubbar i Lund, hjärtat och hjärnan av Öresundsregionen, och i vår vackra och innovativa huvudstad Stockholm.

 

 

Business&People

 

Tegnérgatan 37
11161 Stockholm

T: +46 (0)8 21 40 10
E: office@bandp.se

0