Framtidens kund i fokus – Malmö den 16 februari

”Framtidens kunder och hur du hanterar deras upplevelser”

 

Ingela Mauritzon Danji kundupplevelse

Ingela Mauritzon, Danji

Vi på Danji vill rikta ett sort tack till alla 120 personer som kom och lyssnade på oss i Malmö den 16 februari. Att möta framtidens kund ställer nya krav på hur vi hanterar kundupplevelsen och på vilket sätt vi tar reda på vad våra kunder verkligen tycker. Under frukostseminariet den 16 februari på Scandic Triangeln i Malmö berättade Ingela Mauritzon om hur vi genom den senast forskningen och egen erfarenhet har identifierat det nya kundbeteendet.

För att möta framtiden krävs en radikal förändring hos oss som organisation. Det mest radikala är vårt sätt att arbeta med kund.

 

Ingela Mauritzon poängterade bland annat hur kunden på ett helt nytt sätt vill spegla sin identitet genom sitt sätt att konsumera. Kunden kräver större transparens och har tillgång till långt mer information om våra organisationer än vad som tidigare varit möjligt. Företag och organisationer som tenderar att inte kommunicera tydliga värderingar har ett tuffare jobb att övertyga kunden om sin plats i dennes liv.

Kundupplevelse Danji

Om du är intresserad av att höra mer om vad Ingela Mauritzon pratade om den 16 februari på Scandic Hotel i Malmö, tveka inte att kontakta oss på Danji.

No Comments

Post a Comment