LÄS OCH INSPIRERAS

Låt dina kundresekartor fyllas med kundens ord

Låt dina kundresekartor fyllas med kundens ord

Kundresekartor har blivit extremt tätt sammankopplade med interna processer eller med tjänstedesign, och när vi tänker oss kundresekartan så är det just en visuell representation av vilka processer kunden genomgår och vilka pain-points och gain-points som finns under...

läs mer
Lyssna så att kundens sanning får styra

Lyssna så att kundens sanning får styra

På Danji arbetar vi med att lyssna och en av byggstenarna i vårt kundupplevelsearbete på Danji är intervjun. En genomläsning av våra artiklar om kundbeteende och kundlojalitet, samt en genomläsning av vår blogg om kundupplevelse (rekommenderas!) kommer snabbt att...

läs mer
Irrationella kundbeteenden. Eller?

Irrationella kundbeteenden. Eller?

Det är väldigt tillfredsställande att prata om irrationella kundbeteenden. Vi letar efter sätt att på något vis “hacka” de irrationella konsumentmönstren; skapa ett felfritt nät som kommer låta oss överlista den känslostyrda kunden. Det känns som en seger att vara mer...

läs mer